Přejít na článek: Media kit
Zrušit hledání

Media kit

Oficiální zdroj informací a podkladů pro média a partnery města

Základní informace

  • Město Tachov je bývalé královské město s první písemnou zmínkou z roku 1115, jedná se o jedno z nejstarších sídel v západních Čechách
  • Historie města je značně poznamenána odsunem původního německého obyvatelstva a vytvořením Železné opony
  • Tachov leží 11 km od hranice s Německem a 8 km dálnice D5, která vede mezi hraničním přechodem Rozvadov a Plzní
  • Na západní hranici města začíná CHKO Český les, který je součástí zeleného pásu Evropy
  • V současnosti žije v Tachově zhruba 14 000 trvalých obyvatel
  • Město vede koalice sdružení Volím Tachov a Za lepší Tachov v čele se starostou Petrem Vránou (Volím Tachov), místostarostou Janem Strakou (Za lepší Tachov) a místostarostkou Vendulou Machovou (Volím Tachov), koalice je zastoupená v zastupitelstvu 16 zastupiteli z 21

Logo města

Město Tachov má od roku 2024 nové logo, které je primární marketingovou značkou města a používá se prakticky při všech příležitostech mimo těch mimořádně významných a slavnostních, kdy je možné užít také městský znak, vlajku apod. Logo je možné s vědomím města využít na vlastních propagačních materiálech. Není k tomu nutné žádné speciální povolení. Silně však doporučujeme každé užití loga nechat schválit tiskovým oddělením města (media@tachov-mesto.cz). Před použitím loga si prosím prostudujte aktuální grafický manuál.

Zejména je zakázáno měnit barvy nebo poměry stran loga. Kolem loga ponechávejte prostor minimálně na šířku znaku T v logu od ostatních grafických prvků. Logo umisťujte primárně v červené variantě na bílý podklad.

Městský znak

Použití městského znaku musí vždy schválit rada města. Pro schválení prosím předem zašlete podobu materiálu, na kterém se má znak objevit, aby bylo možné schválit jeho použití v konkrétní aplikaci. Městský znak je určený pouze pro slavnostní a významné příležitosti, proto je nutné s ním také tak nakládat.

Zejména je zakázáno měnit barvy nebo poměry stran znaku, kolem znaku ponechávejte prostor minimálně 0,5 šířky znaku od ostatních grafických prvků. Znak by měl být vždy umístěn primáně na bílé pozadí.

Pro organizátory

K označení svých materiálů použijte jednoduchý grafický banner. Banner použijte vždy, pokud se město na organizaci přímo podílí, nebo se podílí na financování události nebo projektu. V jiném případě banner nepoužívejte. Použití městského znaku je na takových materiálech zakázáno. Pokud ho chcete přesto použít, požádejte o to radu města s vysvětlením, proč je nutné použít městský znak.

V případě, že máte omezený prostor pro propagaci města, můžete místo jednoduchého grafického banneru použít pouze městské logo. Vždy však používejte logo celé včetně textové části.

Reklamní banner pro vaše události

V případě, že pořádáte událost ve spolupráci s městem, je nutné také umístit do prostoru konání reklamní banner - plachtu. Plachta je k vyzvednutí v Infocentru na tachovském náměstí Republiky. Před vyzvednutím prosím kontaktujte Infocentrum na e-mailu infocentrum@mkstc.cz nebo telefonu 374 630 000 a domluvte si termín předání.

Fotografie

Fotokit stáhnete zde

Fotokit je uložený v archivu .zip a obsahuje fotografie ve formátu JPEG.

Fotografie města jsou určené výlučně pro ilustrační doplnění mediálních výstupů prezentujících město a není možné je používat pro komerční účely nebo mimo kontext prezentace města. Kdykoliv je to možné, uvádějte autory fotografií. V případě využití pro jiné účely kontaktujte autory fotografií pro poskytnutí licence.

Přejít na hlavní navigaciPřejít na začátek článeku: Media kit
MUNIPOLIS
Novinky z úřadu přímo
do vašeho telefonu