Přejít na článek: Nápověda registrace elektronických kontaktů
Zrušit hledání

Nápověda registrace elektronických kontaktů

Podrobnosti k fungování registrace elektronických kontaktů poplatníků

Své kontaktní údaje poskytujete dobrovolně za účelem usnadnění komunikace při výkonu správy místních poplatků (pes, komunální odpad apod.) a výkonu dle daňového řádu. Kontaktní údaje budou zpracovávány po dobu řízení správce daně nebo do odvolání uděleného souhlasu. Odvolat souhlas lze kdykoliv písemně, ústně do protokolu u správce daně, pomocí e-formuláře na stránkách města Tachov „žádost o aktualizaci kontaktů“ nebo datovou zprávou podepsanou způsobem, se kterým jiný právní předpis spojuje účinky vlastnoručního podpisu, nebo s ověřenou identitou podatele způsobem, kterým se lze přihlásit do datové schránky. V takovém případě správce poplatku poskytnuté kontaktní údaje ihned vymaže.

Na Vámi poskytnuté kontaktní údaje (telefon, email) bude správce daně zasílat informace týkající se správy místních poplatků a daňového řádu. Poplatník může tak od správce daně obdržet informace o měnící se sazbě poplatku, upozornění na nedoplatek, upozornění na blížící se splatnost poplatku a jiné. 

Použité zákony

  • č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů 
  • č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů 
  • č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů 
Přejít na hlavní navigaciPřejít na začátek článeku: Nápověda registrace elektronických kontaktů
MUNIPOLIS
Novinky z úřadu přímo
do vašeho telefonu